Tuesday, May 16, 2017

Rihanna Disturbia Lyrics

Rihanna has released "Disturbia" back in 2008.

The song was written by Andre Merritt, Chris Brown, Brian Kennedy and Rob.A! It is featured on her album "Good Girl Gone Bad: Reloaded", a re-release of her third studio album "Good Girl Gone Bad." (2007)

"Disturbia" deals with the experiences of anxiety and confusion.

Check out Rihanna Disturbia lyrics below...

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

What's wrong with me?
Why do I feel like this?
I'm going crazy now

No more gas in the rig
Can't even get it started
Nothing heard, nothing said
Can't even speak about it
Out my life, out my head
Don't wanna think about it
Feels like I'm going insane
Yeah

It's a thief in the night
To come and grab you
It can creep up inside you
And consume you
A disease of the mind
It can control you
It's too close for comfort

Throw on your brake lights
We're in the city of wonder
Ain't gonna play nice
Watch out, you might just go under
Better think twice
Your train of thought will be altered
So if you must falter be nice

Your mind is in disturbia
It's like the darkness is the light
Disturbia
Am I scaring you tonight
Disturbia
Ain't used to what you like
Disturbia
Disturbia

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Faded pictures on the wall
It's like they talkin' to me
Disconnecting all the calls
Your phone don't even ring
I gotta get out
Or figure this s*it out
It's too close for comfort, oh
It's a thief in the night
To come and grab you
It can creep up inside you
And consume you
A disease of the mind
It can control you
I feel like a monster

Throw on your brake lights
We're in the city of wonder (City of lights)
Ain't gonna play nice (oh)
Watch out, you might just go under
Better think twice (think twice)
Your train of thought will be altered
So if you must falter be wise (be wise)

Your mind is in disturbia
It's like the darkness is the light
Disturbia
Am I scaring you tonight?
Disturbia
Ain't used to what you like (what you like)
Disturbia
Dusturbia

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Release me from this curse I'm in
Trying to maintain
But I'm struggling
If you can't go, go, go
I think I'm gonna oh,oh, oh
Throw on your brake lights
We're in the city of wonder
Ain't gonna play nice
Watch out, you might just go under
Better think twice (better think twice)
Your train of thought will be altered
So if you must falter be nice (if you must falter be wise)

Your mind is in disturbia
It's like the darkness is the light
Disturbia
Am I scaring you tonight?
Disturbia
Ain't used to what you like (disturbia)
Disturbia
Disturbia

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Harry Styles Reacts To Kim Kardashian Mention on "Late, Late Show" (FUNNY VIDEO)

Harry Styles appeared on "Late, Late Show" with James Corden.

Actor Aaron Taylor-Johnson was also invited and the three had a really interesting conversation.

Aaron then mentioned that he has a family of chickens that he named after the Kardashians.

Styles, 23, had a hilarious reaction when he heard ex Kendall Jenner's name and it got even funnier when the actor pointed out that the chickens "lay every day".

Check out the funny video below...


Monday, May 15, 2017

Katy Perry Chained To The Rhythm Lyrics

Katy Perry released "Chained to the Rhythm" on February 21, 2017. It is the lead single from her latest album "Witness".

Perry, 32, teamed up with Jamaican singer Skip Marley, who co-wrote the song with her, Sia Furler, Max Martin and Ali Payami.


The video for "Chained to the Rhythm" was directed by Mathew Cullen, who shot it in an amusement park called "Oblivia".

Check out Katy Perry Chained to the Rhythm lyrics below...

(Katy Perry)
Are we crazy?
Living our lives through a lens
Trapped in our white picket fence
Like ornaments
So comfortable, we're living in a bubble, bubble
So comfortable, we cannot see the trouble, trouble
Aren't you lonely?
Up there in utopia
Where nothing will ever be enough
Happily numb
So comfortable, we're living in a bubble, bubble
So comfortable, we cannot see the trouble, trouble

(Aha)
So put your rose-colored glasses on
And party on

Turn it up, it's your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion

Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie, yeah
We think we're free (aha)
Drink, this one's on me
We're all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm
Turn it up, it's your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie, yeah
We think we're free (Aha)
Drink, this one's on me
We're all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm

Are we tone deaf?
Keep sweeping it under the mat
Thought we could do better than that
I hope we can
So comfortable, we're living in a bubble, bubble
So comfortable, we cannot see the trouble, trouble

(Aha)
So put your rose-colored glasses on
And party on

Turn it up, it's your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie, yeah
We think we're free (aha)
Drink, this one's on me
We're all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm

Turn it up, it's your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie, yeah
We think we're free (aha)
Drink, this one's on me
We're all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm

(Skip Marley)
It is my desire
Break down the walls to connect, inspire, ay
Up in your high place, liars
Time is ticking for the empire
The truth they feed is feeble
As so many times before
They greed over the people
They stumbling and fumbling
And we about to riot
They woke up, they woke up the lions
(Woo!)

(Katy Perry)
Turn it up, it's your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie, yeah
We think we're free (Aha)
Drink, this one's on me
We're all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm

It goes on and on and on
It goes on and on and on
It goes on and on and on
'cause we're all chained to the rhythm

Demi Lovato No Promises Lyrics

Demi Lovato has recently released "No Promises". She teamed up with Cheat Codes for the track.






Check out Demi Lovato No Promises lyrics below...

Cutting me up like a knife
And I feel it deep in my bones
Kicking a habit I love even harder
You oughta know?

I just wanna dive in the water, with you,
Baby, we can't see the bottom
It's so easy to fall for each other
I'm just hoping we catch one another

Oh, na, na, just be careful, na, na
Love ain't simple, na, na
Promise me no promises

Baby, I think about you
And I feel it, deep in my heart
Maybe we just ain't meant to be something
Maybe we are?

I just wanna dive in the water, with you
Baby, we can't see the bottom
It's so easy to fall for each other
I'm just hoping we catch one another

Oh, na, na, just be careful, na,na
Love ain't simple, na, na
Promise me no promises
Oh, na,na, just be careful, na, na
Love ain't simple, na, na
Promise me no promises, oh

I just wanna dive in the water
But, baby, we can't see the bottom
I just wanna dive with you
I just wanna lie here with you, oh

Oh, na, na, just be careful, na, na
Love ain't simple, na, na
Promise me no promises (promise me)
Oh, na, na, just be careful, na, na
Love ain't simple, na, na
Promise me no promises, no

Promise me no promises
Don't you promise me nothing
Promise me, me, me, me
Just be careful
Promise me no promises

Harry Styles Sign Of The Times Lyrics

Harry Styles has recently released "Sign Of The Times", which is featured on his new self-titled solo album.

Styles, 23, confirmed that the song is actually about a dying woman and "was written from a point of view as if a mother was giving birth to a child and there's a complication."

Check out Harry Styles Sign Of The Times lyrics below...

(Verse 1)
Just stop your crying, it's a sign of the times
Welcome to the final show
Hope you're wearing your best clothes
You can't bribe the door on your way to the sky
You look pretty good down here
But you ain't really good

(Pre-Chorus)
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets? The bullets?
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets? The bullets?

(Chorus)
Just stop your crying, it's a sign of the times
We gotta get away from here
We gotta get away from here
Just stop your crying, it'll be alright
They told me that the end is near
We gotta get away from here

(Verse 2)
Just stop your crying, have the time of your life
Breaking through the atmosphere
And things are pretty good from here
Remember everything will be alright
We can meet again somewhere
Somewhere far away from here

(Pre-Chorus)
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets? The bullets?
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets? The bullets?

(Chorus)
Just stop your crying, it's a sign of the times
We gotta get away from here
We gotta get away from here
Stop your crying, baby, it'll be alright
They told me that the end is near
We gotta get away from here

(Pre-Chorus)
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets? The bullets?
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets? The bullets?

(Bridge)
We don't talk enough, we should open up
Before it's all too much
Will we ever learn? We've been here before
It's just what we know

(Outro)
Stop your crying, baby, it's a sign of the times
We gotta get away, we got to get away
We gotta get away, we got to get away
We got to get away
We got to, we got to run
We got to, we got to run
We got to, we got to run 

Harry Styles Admits "Two Ghosts" Is About Taylor Swift

Harry Styles stopped by BBC Radio studios on Friday and was asked by radio host Nick Grimshaw if his new single "Two Ghosts" is about Taylor Swift.



Styles, 23, first turned to his manager who was sitting next to him and said: "Help Jeffrey". Then he revealed: "It's about. Sometimes things change and you can be. You know, do all the same things and sometimes it's just different. You know?"

"Two Ghosts" is featured on Styles' new self-titled solo album.


Feel free to comment and share this blog post if you find it interesting!

Harry Styles Girlfriend Tess Ward

Harry Styles has a new girlfriend, whose name is Tess Ward!

Ward, 27, is a British food blogger who began modeling at the age of 19, but later she discovered her love for the food world.

Judging by her Instagram account, Tess also loves yoga and traveling around the world.

Ward was recently spotted stepping out in one of Styles' Gucci shirts and was reportedly been introduced to some of his close pals.


What do you think of the new couple ?


Feel free to comment and share this blog post if you find it interesting!